چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
خانه / بوستان ها / بوستان هشت بهشت

بوستان هشت بهشت

بوستان هشت بهشت

27 اردیبهشت 1392

گردشگران : علی رضا هاشمی ، زینب هاشمی ، پیمان سلطانی ، محمّد کوچک تبار ، مینا صلواتی ، مهشید بهرام فرد ، خاطره مهرجو ، یوسف رحیمی ، احسان حلّاجان و زهرا ولدی و مجید آیتی

یکی دیگر از بوستان های زیبا و مصفّای شهر کاسپین ، هشت بهشت ، نام دارد که در ابتدای خیابان دانشگاه بین المللی امام خمینی از سمت میدان سرداران ، واقع شده است . ساعت 10 و نیم صبح در هوای دلچسب اردیبهشتی ، در این بوستان ، مستقر میشوم و غرق در خواندن کتاب زیبای سرزمین جاوید و سرانجام این کتاب زیبا را در ساعت 12 به پایان میرسانم . در این حدود است که مینا و محمّد هم به من میپیوندند و پس از اندکی ، پیمان می آید . زینب و امیرحسین هم می رسند . پیمان ، پس از نیم ساعتی نشستن در کنار ما ، خداحافظی میکند و میرود . من با هم راهی محمّد ، مینا ، زینب و امیرحسین ، ناهار میخوریم و پس از آن به استراحت میپردازیم تا آن که در ساعت 14 و 30 ، یوسف به جمع ما ، ملحق میشود . مهشید ، خاطره و زهرا خانم ( مامان مهشید ) هم نیم ساعت بعد میرسند و دیگر جمع مان ، تکمیل میشود و تصمیم به بازی های دسته جمعی میگیریم . فوتبال و وسطی ، بهترین گزینه هایی هستند که ما را به خود ، مشغول میکنند . آسمان ، شروع به باریدن میکند ولی ما ، دست از بازی نمیکشیم . انرژی های مان را تا آن جا که میشود و میتوانیم تخلیه مینماییم و روز خوش دیگری را در یکی از زیباترین مکان های شهر برای خود ، رقم میزنیم . احسان هم در آخرین لحظات به ما میپیوندد .

بوستان هشت بهشت ، مجهّز به دست شویی ، باشگاه بدن سازی ، آلاچیق ، درختان نارون ، وسایل ورزشی و بدن سازی و تلفن های عمومی میباشد . دیوارهای این بوستان با نقّاشی های زیبا و چشمنوازی ، آراسته شده اند .

بوستان هشت بهشتسنگ نگاره ی بوستان هشت بهشت

بوستان هشت بهشتزیبایی بوستان هشت بهشت

بوستان هشت بهشتمن و بچه ها

بوستان هشت بهشتمن و بچه ها

درباره ی اشکان هاشمی

اشکان هاشمی هستم ملقّب به مرد همیشه در سفر ؛ زاده ی 6 اردیبهشت 1362 ؛ دل داده ی ایران و تاریخ و طبیعت بی مانندش . سفر رو به صورت رسمی و ثبت شده از 14 اردیبهشت 1385 با سفری دلچسب به استان آذرآبادگان باختری ، آغاز کردم

مطلب پیشنهادی

یه بار دیگه تهرون

یه بار دیگه تهرون

یه بار دیگه تهرون سه نفر میشیم ؛ من و میرحسین و پارسا و یه …

8 دیدگاه

  1. درود
    خوشحالم که در آخرین لحظه به این انتهای این سفر رسیدم و ناراحت از اینکه خیلی از دوستان رو ندیدم و فرصت چندانی برای حضور در بوستان فراهم نشد.

  2. mer30 az lotfe u jenabe hashemi

  3. روز خوبی بود. خوش گذشت. دست و پام تا فرداش درد میکرد ! 😉

  4. ولادت مولا علی(ع) و روز مرد بر شما مرد و دوست واقعی مبارک باد

  5. che bikhabr yani chi vaghean ? o_O

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.