چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
خانه / استان ها / اردبیل / پیست اسکی آلوارس

پیست اسکی آلوارس

منطقه ی زیبای پیست اسکی در نزدیکی روستای آلوارس در نزدیکی شهر سرعین ، واقع شده و یک مجموعه ی تفریحی زیبا و مناسب است / راه پیاده روی و تله سی یژ ، دو نمونه از امکانات این مجموعه هستند .

بر یکی از تله سی یژها ، سوار میشوم ؛ وای خدای من ، چه حالی میدهد . تله ، یک سره بالا و یالاتر میرود و هوا هم سردتر میشود . برف ، کوه ها و تپّه های اطراف را پوشانده است . یاد یه فیلمی میفتم که نامش رو یادم نیست ؛ ولی توی اون فیلم که خارجی هم بود ، پسر و دخترهایی ، سوار دو تا تله سی یژ میشن و میون راه ، برق میره و تله سی یژها از حرکت میایستن . گویا در یک منطقه ی دورافتاده هم بوده که هیچ کسی اون جا نبوده . اینا هر کاری میکنن نمیتونن از تله سی یژ که در بلندی قرار داشت بیان پایین . هوا ، تاریک میشه و سرانجام یکی از پسرها خودشو میندازه پایین ولی بی خبر از این که چند تا گرگ گرسنه ، اون پایین منتظرش بودن . آره ؛ توسّط همون گرگ ها ، دریده میشه . فیلم جالبی بود .

سواری تله سی یژ ، خوشایندی خوبی داره و از اون بالا میتونم نگاره های زیبایی از طبیعت اطراف بردارم .

پیست اسکی آلوارس

 

پیست اسکی آلوارس

نمای زیبای کوه های پربرف

درباره ی اشکان هاشمی

اشکان هاشمی هستم ملقّب به مرد همیشه در سفر ؛ زاده ی 6 اردیبهشت 1362 ؛ دل داده ی ایران و تاریخ و طبیعت بی مانندش . سفر رو به صورت رسمی و ثبت شده از 14 اردیبهشت 1385 با سفری دلچسب به استان آذرآبادگان باختری ، آغاز کردم

مطلب پیشنهادی

استان سمنان

استان سمنان

استان سمنان با همراهی هم سفر عزیزم ، مرصاد میریم به سوی استان سمنان تا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.